(067) 000-10-94 (063) 178-19-99

З технікою ВАТ «АМКОДОР» у лісі комфортно!


Сьогодні лісозаготівельна техніка ВАТ «Амкодор» успішно конкурує з технікою John Deere, Ponsee, Valmet. Не поступаючись світовим брендам у продуктивності, білоруські машини дешевші в експлуатації та сервісному обслуговуванні. Хоча перші зразки розробники ВАТ «Амкодор» створили всього чотири з половиною роки тому, але вже тоді в концепцію закладалися простота конструкцій і можливість обслуговування та ремонту машин силами оператора. Словом, усе те, що завжди вигідно виділяє амкодорівську техніку.

Лісовий напрям Товариство вважає для себе перспективним. Багатоопераційні машини марки «Амкодор» цілком освоїли ланцюжок сучасної технології заготівлі і доставки деревини. Вони спроможні максимально механізувати роботи на лісорозробках і значно підвищити продуктивність праці. Рубка дерев, трелювання деревини, обрізання сучків, розкряжування хлистів, навантаження і вивіз лісоматеріалів, виробництво тріски - такі можливості сімейства лісозаготівельної техніки ВАТ «Амкодор», яке й далі удосконалюється та поповнюється. Втім, виробнича лінійка і тепер досить широка. Поруч з лісонавантажувачем АМКОДОР 352Л, який уже давно відомий і добре зарекомендував себе у споживача, сімейство лісових машин ВАТ «Амкодор» поповнили харвестер АМКОДОР 2551, форвардер АМКОДОР 2661-01, трелювальні тягачі серії АМКОДОР 2243. Покупець може легко підібрати підходящу для своїх умов потрібну техніку або сформувати комплекс машин для найрізноманітніших технологій лісозаготівель. При цьому тих, хто зацікавився, приємно здивує те, що ця техніка значно дешевша від зарубіжних аналогів.
Конструктори ВАТ «Амкодор» удосконалили найскладнішу машину - шестиколісний харвестер АМКОДОР 2551, призначений для вирубки, очищення від сучків і розкряжування стовбура на сортименти. Харвестерна головка Kesla Foresteri 25RH (Фінляндія), що ідеально підходить для заготівлі хвойної деревини, дає можливість машині спилювати дерева діаметром до 670 мм. У кабіні АМКОДОРу 2551 тепер є ручний газ, інерційні ремені безпеки сидіння, кінцеві сигналізатори відкритих дверей кабіни.
Нині конструктори працюють над розширенням лінійки лісозаготівельної техніки. Проектуються харвестер з колісною формулою 4х4 для рубок догляду (спилює дерева діаметром до 520 мм) і швидкісний подрібнювач тріски з більш потужним двигуном приводу рубального модуля.
Форвардер АМКОДОР 2661-01 з колісною формулою 6х6 призначений для збирання і транспортування по лісосіках, волоках і лісовозних дорогах сортиментів та інших круглих лісоматеріалів. Виконує також вантажнорозвантажувальні роботи, операції сортування і складування деревини.Його вантажопідйомність - 12 т. Завдяки своїй тягловитості (розвиває тяглове зусилля до 15,5 т) цей фовардер спроможний за один рейс перевозити до 18 куб. м лісоматеріалу. Гідромеханічна коробка передач з гідротрансформатором дає можливість АМКОДОРу 2661-01 своїм ходом переміщуватися на значні відстані. Без перегріву, розвиваючи швидкість до 28 км/год. Тож, виконуючи останній рейс, машина може цілком самостійно доставити вантаж на склад лісопереробного підприємства. Експлуатація показала: при відстані трелювання до 300 м продуктивність становить до 20 куб. м/год, а витрачання пального при цьому 0,5-0,6 л/куб. м.
Для полегшення запуску дизеля при низьких температурах навколишнього середовища машину оснащено автономним передпусковим підігрівачем двигуна фірми Eberspeher (Німеччина).
Робочу зону в темну пору доби освітлюють 12 фар з галогенними лампами, які встановлено на даху кабіни.
Кабіна має міцний захист від падаючих колод, оснащена полікарбонатними стеклами з антиабразивним покриттям. На бажання замовника можливе встановлення маніпулятора зі збільшеним до 10,3 м вильотом.
У виробничій лінійці ВАТ «Амкодор» з'явилися машини лісового напряму, спроможні виконувати роботи в особливо складних умовах. Це форвардери нового покоління АМКОДОР 2662 і АМКОДОР 2682 у шести- і восьмиколісному виконанні. Розробники Товариства, модернізувавши кабіну, подбали не лише про її внутрішню естетику, а й про комфорт оператора. До базової комплектації включене сидіння фірми Gramer (Німеччина). Додано можливість відключення заднього моста, що дозволяє у транспортному режимі економити пальне.
У машинах з'явилися двигуни ММЗ ступеня ІІ, оснащені компресором для накачування шин. Більш потужний, ніж в АМКОДОРі 2661-01, двигун на 180 к. с. дав можливість збільшити тяглове зусилля до 19 т і підвищити вантажопідйомність машин з 12 т до 14 т. Форвардери нового покоління комплектуються і більш потужними маніпуляторами.
На бажання замовника можливе встановлення відвалу. Моделі з відвалом мають позначення АМКОДОР 2662-01 і АМКОДОР 2682-01.
Слід мати на увазі, що до базової комплектації всіх моделей нових форвардерів і харвестерів включені автономний підігрівач двигуна, кондиціонер-отоплювач і полікарбонатні протиударні стекла кабіни, рознімні диски коліс (дають можливість значно спростити процедуру і скоротити час, що затрачується на заміну шини), а також низка інших опцій.
При цьому і харвестер, і форвардери для підвищення прохідності на заболоченій місцевості, по сніжному покриву та інших важкодоступних ділянках можуть бути додатково укомплектовані гусеницями і ланцюгами протиковзання.
Тягачі трелювальні АМКОДОР 2243В і АМКОДОР 2243 використовуються для трелювання дерев і хлистів, а також для виконання допоміжних робіт на лісосіці: підготовки вантажних майданчиків, штабелювання хлистів, вирівнювання комлів. Об'єм трельованої тягачем пачки може досягати 10 кубометрів.
Найбільшу популярність мають тягачі АМКОДОР 2243, оснащені маніпулятором Foresteri R700 (Фінляндія), який дає можливість використовувати машину для завантаження хлистами автомобілів замість застарілих навантажувачів перекидного типу.
За продуктивністю колісні трелювальники переважають гусеничні аналоги за рахунок більшої маневреності і швидкості колісного ходу. До того ж такі трелювальники не порушують покрив при розвороті. До місця робіт вони добираються своїм ходом, тоді як гусеничну техніку потрібно перевозити на тралі. Канатоємність лебідки - 50 м.
Лісонавантажувач АМКОДОР 352Л використовується для навантаження і складування лісоматеріалів, а також розвантаження лісовозного транспорту і розбирання штабелів. Використання при навантаженні тріски змінного ковша об'ємом 5 куб. м значно підвищує продуктивність, а висота розвантаження більш ніж 4,5 м дає можливість успішно від вантажувати тріску в напіввагони.
До машини адаптуються понад 30 швидкозмінних робочих органів. Це робить її універсальною, спроможною виконувати широкий спектр допоміжних робіт. Вона сама замінює додатковий парк техніки, а отже, дає можливість економити. Є три моделі лісонавантажувачів, які різняться довжиною стріли і розміром коліс.
З 2006 року більш як 60 «зелених» машин (без урахування лісонавантажувачів) знайшли своїх покупців у Росії. В Білорусі трудиться вже понад 100 залізних «дроворубів». Ті, хто віддав перевагу марці «Амкодор», не сумніваються в надійності нових помічників. Як і в тому, що машини якісно та надійно обслуговуються.
У ВАТ «Амкодор» постійно працюють над удосконаленням лісозаготівельної техніки. Тут прагнуть до того, щоб машини максимально відповідали вимогам споживачів. Підвищується їх продуктивність, поліпшуєтьcя ергономічність і водночас знижується шкідливий вплив на навколишнє середовище.
ВАТ «Амкодор» є одним з найбільших виробників дорожньо-буді ве льної, комунальної, снігоприбиральної, аеродромної і сільськогосподарської техніки, а також техніки для лісового господарства на ринках країн СНД та інших спеціальних машин.
Товариство постійно розширює номенклатуру своєї техніки, модернізує свою продукцію. В останні роки модельний ряд ВАТ «Амкодор» значно зріс і нараховує більш ніж 80 моделей і модифікацій машин. Виробництво їх сертифіковане за світовими стандартами СТБ ISO 9001-2009 і DIN EN ISO 9001 - 2008.А.

А.Герман, заступник генерального конструктора ВАТ «Амкодор».

Вся пресса
Вопросы по приобретению и обслуживанию
Новости компании:
Все новости